Slovenský ALAX ICO dobýja čínsky trh

Ak si chceme stiahnuť appku do nášho mobilu, vieme to spraviť jednoducho cez Google Play alebo Apple iStore. V Číne je však situácia úplne iná. Tieto dva spomenuté obchody tam v počte užívateľov nepatria ani medzi top 10. Veľa výrobcov mobilov má vlastné obchody na aplikácie a trh s nimi je značne roztrieštený.

Pozor! Vstup do VIP skupiny otvoreny už len dnes. Viac info tu 

Problém na čínskom trhu

Napriek tomu, že smartfón má skoro každý, stovky miliónov ľudí v Číne nemajú bankový účet. Na svete sú stále 2 miliardy ľudí bez vlastného účtu.
Ako si potom kupujú mobilné aplikácie? Môžu si kúpiť stieracie kupóny v kamenných obchodoch, alebo si nabiť kredit pomocou SMS.

Čo sa týka distribúcie zisku, tvorcovia hier dostanú zvyčajne menej ako polovicu z toho, čo užívateľ zaplatí za aplikáciu. Proces rozdeľovania zisku je navyše netransparentný a zdĺhavý. Vývojári aplikácií si na výplatu môžu počkať aj pol roka.

Trh s mobilnými aplikáciami rapídne rastie a vzniká priestor pre novú, inovatívnu platformu.

ALAX – platforma na decentralizované zdieľanie obsahu a rozdelenie zisku

ALAX predstavuje nový systém pre mobilný herný priemysel. Prináša lepšie rozdelenie zisku, jednoduchšie platby a odmeňovací systém pre užívateľov. ALAX poskytne rýchlejší, efektívnejší a bezpečnejší systém pre vývojárov, hráčov a distribútorov.

V nedávnom článku sme hovorili o slovenskom blockchain projekte DECENT. ALAX je DApp – decentralizovaná aplikácia postavená na DCore od DECENTu. DCore poskytuje komplexný balíček blockchain komponentov.

Sú nimi

– Decentralizované úložisko dát, na ktoré budú tvorcovia ukladať svoje aplikácie
– Automatické a okamžité rozdelenie zisku medzi vývojárov, predajcov a platformu
– Tvorba tokenov, ktoré slúžia na prevod hodnoty

Napriek tomu, že ALAX ponúka efektívnu platformu, ostáva otázka, ako sa k nej dostanú užívatelia. Tento problém rieši partnerstvo s firmou Dragonfly.

Dragonfly – herná platforma v rozvojových krajinách

Dragonfly je distribučná platforma pre mobilné hry a aplikácie. Jej cieľ je osloviť 2.5 miliardy ľudí z rozvojových krajín. Momentálne má zastúpenie v Ázii, Afrike a Južnej Amerike a zastrešuje viac ako 100 miliónov aktívnych užívateľov. Svoj predinštalovaný obchod s aplikáciami poskytuje pre čínskych mobilných gigantov ako Vivo, Oppo a Huawei.

ALAX je Joint Venture (spoločné vlastníctvo) medzi DECENTom a Dragonfly. DECENT ponúka technické riešenie a Dragonfly jeho implementáciu ako predinštalovanú aplikáciu do mobilných zariadení.

ALA a ALX tokeny

ALAX bude používať dva tokeny. ALA token bude slúžiť na nákup aplikácií vnútri platformy. Jeho hodnota bude naviazaná na FIAT menu a nebude sa meniť. Je to preto, aby tvorcovia hier netrpeli kvôli vysokej volatilite hodnoty kryptomien. ALA token sa bude dať kúpiť v kamenných obchodoch, kde sa bude dať nabiť herný kredit skenovaním QR kódu. Ďalej sa bude dať kúpiť poslaním SMS alebo priamo na ALAX platforme výmenou za ALX token.

ALX token je decentralizovaná kryptomena. Nakúpiť sa bude dať počas predpredaja (TGE). Neskôr sa bude dať kúpiť na krypto burzách. Jeho hodnota sa bude meniť podľa dopytu a ponuky. Nákup ALA tokenov pomocou ALX bude o 20% lacnejší ako nákup v kamenných obchodoch. To podnieti zvýšený dopyt po ALX a rast jeho hodnoty.

Vývojári hier budú môcť ALA tokeny, ktoré dostanú využiť na odmeňovanie svojich užívateľov alebo si ich môžu previesť do FIAT meny.

Ak sa vám tento projekt páči, navštívte ich domovskú stránku https://alax.io/, kde sa dozviete viac o Token Generation Event, teda predaji tokenov, ktorý začína už v utorok – 17.4. alebo sa môžete zúčastniť práve prebiehajúceho airdropu.

Matúš Rajský

Poistný matematik, NEM blockchain fanúšik a ICO analytik.

Pridaj komentár

Zatvoriť menu
×

Cart