KFC spúšťa pilotný blockchain program pre digitálnu reklamu a mediálne kampane

Spoločnosť Kentucky Fried Chicken spustila po celom Blízkom východe pilotný blockchain program, ktorý je zameraný na zlepšenie digitálnej reklamy a mediálnych kampaní.

KFC Middle East očakáva, že platforma podporená blockchainom zabezpečí väčšiu transparentnosť v dodávateľskom reťazci reklamy, ako o tom informovala tlačová publikácia AMEinfo dňa 29. apríla. Nasadením platformy sa spoločnosť zameriava aj na riešenie problémov ako je bezpečnosť a súkromie inzerentov, vydavateľov a spotrebiteľov.

Prečítajte si tiež: Nemecko považuje technológiu blockchainu za rovnako revolučnú ako internet

Údaje reklám transparentné v zdieľanej databáze

Cieľom pilotného programu je ukázať, ako môže blockchain pomôcť zlepšiť viditeľnosť a prienik značky a optimalizovať príjmy z reklám. Navyše, KFC dúfa, že vyrieši akékoľvek problémy s podvodmi tým, že bude používať zdieľanú databázu založenú na blockchaine, kde budú informácie o doručení a umiestnení všetkých reklám viditeľné, zdieľané a aktualizované v reálnom čase.  

Ozge Zoralioglu, marketingový riaditeľ spoločnosti KFC, Yum! Brands, povedal:

„KFC teraz môže ťažiť zo zvýšenej viditeľnosti údajov v reálnom čase a najaktuálnejších náhľadov – to všetko s úplnou istotou, že informácie sú autentifikované, chránené proti neoprávnenému zásahu, a teda dôveryhodné.“

Fastfoody experimentujú s kryptomenami

KFC už v minulosti experimentovalo s novými technológiami, ako sú kryptomeny. Už v roku 2018 KFC Canada predstavili novú položku menu, Bitcoin Bucket, ktorú si mohli zákazníci kúpiť výlučne za Bitcoin (BTC).

Nasledujúc príklad KFC, americký fastfood reťazec Church’s Chicken začal akceptovať platby v kryptomene Dash (DASH) vo všetkých desiatich prevádzkach vo Venezuele.

Burger King je tiež známy ako jeden z prvých medzinárodných fastfood reťazcov, ktorý začal prijímať Bitcoiny ako prostriedok platby. Už v roku 2016 si v holandskej pobočke Burger King návštevníci údajne mohli kúpiť burgery za kryptomeny. Neskôr začala nemecká pobočka Burger King prijímať Bitcoin na svojej webovej stránke a v mobilnej aplikácii.

Burger King však nakoniec prestal akceptovať Bitcoin a oznámil, že iniciatíva v oblasti platby digitálnymi menami bola len dočasnou propagačnou kampaňou. 

Zdroj: cointelegraph.com

Pridaj komentár

Zatvoriť menu
×

Cart