KFC spúšťa pilotný blockchain program pre digitálnu reklamu a mediálne kampane

Spoločnosť Kentucky Fried Chicken spustila po celom Blízkom východe pilotný blockchain program, ktorý je zameraný na zlepšenie digitálnej reklamy a mediálnych kampaní.

KFC Middle East očakáva, že platforma podporená blockchainom zabezpečí väčšiu transparentnosť v dodávateľskom reťazci reklamy, ako o tom informovala tlačová publikácia AMEinfo dňa 29. apríla. Nasadením platformy sa spoločnosť zameriava aj na riešenie problémov ako je bezpečnosť a súkromie inzerentov, vydavateľov a spotrebiteľov.

Prečítajte si tiež: Nemecko považuje technológiu blockchainu za rovnako revolučnú ako internet

Údaje reklám transparentné v zdieľanej databáze

Cieľom pilotného programu je ukázať, ako môže blockchain pomôcť zlepšiť viditeľnosť a prienik značky a optimalizovať príjmy z reklám. Navyše, KFC dúfa, že vyrieši akékoľvek problémy s podvodmi tým, že bude používať zdieľanú databázu založenú na blockchaine, kde budú informácie o doručení a umiestnení všetkých reklám viditeľné, zdieľané a aktualizované v reálnom čase.  

Ozge Zoralioglu, marketingový riaditeľ spoločnosti KFC, Yum! Brands, povedal:

„KFC teraz môže ťažiť zo zvýšenej viditeľnosti údajov v reálnom čase a najaktuálnejších náhľadov – to všetko s úplnou istotou, že informácie sú autentifikované, chránené proti neoprávnenému zásahu, a teda dôveryhodné.“

Fastfoody experimentujú s kryptomenami

KFC už v minulosti experimentovalo s novými technológiami, ako sú kryptomeny. Už v roku 2018 KFC Canada predstavili novú položku menu, Bitcoin Bucket, ktorú si mohli zákazníci kúpiť výlučne za Bitcoin (BTC).

Nasledujúc príklad KFC, americký fastfood reťazec Church’s Chicken začal akceptovať platby v kryptomene Dash (DASH) vo všetkých desiatich prevádzkach vo Venezuele.

Burger King je tiež známy ako jeden z prvých medzinárodných fastfood reťazcov, ktorý začal prijímať Bitcoiny ako prostriedok platby. Už v roku 2016 si v holandskej pobočke Burger King návštevníci údajne mohli kúpiť burgery za kryptomeny. Neskôr začala nemecká pobočka Burger King prijímať Bitcoin na svojej webovej stránke a v mobilnej aplikácii.

Burger King však nakoniec prestal akceptovať Bitcoin a oznámil, že iniciatíva v oblasti platby digitálnymi menami bola len dočasnou propagačnou kampaňou. 

Zdroj: cointelegraph.com

* Pozn.: Práve prebieha aktualizácia obsahu spravodajstva - migrácia obsahu zo starého webu, preto je dočasne vyplnuté filtrovanie podľa kategórie.

Coinbase navštíviť

Kryptotop navštíviť

Simplecoin navštíviť

Binance navštíviť

Crypto.com navštíviť

Revolut navštíviť

Kontakt

Máte nejakú otázku? Spýtajte sa nás a čoskoro sa vám ozveme.

Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.