Facebook prekvapil a povolil reklamu na blockchainové a kryptomenové projekty.

Rozhodnutie Facebooku zakázať celoplošne reklamu v januári 2018 bolo kritizované ako zbytočné a zlé pre technologický rozvoj. Pravdepodobne si Facebook uvedomil, že by musel blokovať aj vlastnú kryptomenu, na ktorej pracuje.

Reklamy týkajúce sa noviniek v oblasti technológie blockchainu, ako aj podujatí a vzdelávacích materiálov na kryptomeny, môžu byť opäť zobrazené na Facebooku bez predchádzajúceho súhlasu.

To znamená zmenu oproti minulému roku, keď Facebook na začiatku roku 2018 zaviedol politiku, ktorá vyžadovala, aby promotéri kryptomien a blockchainu získali predchádzajúci súhlas na zobrazenie reklamy. So skúseností ale vieme, že reklama aj tak nebola povolená.

Tlačová správa ďalej upresňuje, že táto zmena sa nebude vzťahovať na reklamy, ktoré sa snažia o podporu konkrétnej kryptomeny, a reklamy na tzv. ICO, ktoré zostávajú zakázané.

Účelom takýchto obmedzení je zabrániť používateľom Facebooku, aby sa stali obeťou zavádzajúcich reklám. Inzerenti, ktorí chcú propagovať konkrétny produkt, ako je napríklad určitá kryptomena, burza alebo softwér a hardwér na ťaženie, budú musieť podstúpiť dôkladné overovanie.

Rozhodnutie Facebooku zakázať reklamu v januári 2018 bolo kritizované ako zbytočné a zlé pre technologický rozvoj.

Dejun Qian, zakladateľ spoločnosti FUSION, uviedol, že:„Táto politika určite ochráni ľudí pred podvodnými projektami. Avšak oznámenie takejto „zámerne širokej“ politiky je vždy najjednoduchší spôsob, ale nie nevyhnutne najlepšia cesta k rozvoju technológií. Nemyslím si, že zakazovanie reklám na e-commerce len preto, že ľudia čelia riziku nákupu falšovaných produktov, je dobrý nápad. “

Takže vyskúšame a uvidíme, či je to naozaj pravda.

Zdroj:https://cointelegraph.com/news/facebook-revises-ad-policy-on-blockchain-ads-crypto-related-materials

Pridaj komentár

Zatvoriť menu
×

Cart